FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Undrar bara om det är någon mer än mig som tycker att "vad är min domän värd" trådar? Kan inte personen som gissar försöka hitta på en lämplig siffra bara?
Och en domän är olika värd för olika personer. En kanske betalar max 500kr och den andra kanske 1000kr. Va tycker ni om trådarna? <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att de tar upp för mycket "utrymme" i forumet utan att bidra till något. Att diskutera hur mycket en enskild domän är värd anser jag inte vara speciellt givande. Dock kan självklart diskussioner angående hur man bör värdera domäner intressant, fast jag tror att det har skrivits tillräckligt mycket om det redan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag håller på att ta fram enn verktyg som underlättar värdering av domännamn. Bygger på en amerikansk modell där man sätter poäng efter olika kriterier och därefter räknar ut poängen. Tyvärr så går det inte göra ett helt vattentätt verktyg, utan i slutändan är det ju alltid sunt förnuft som gäller.
Om det är fler som är intresserade av verktyget, eller någon som kanske har tips, idéer eller synpunkter, så här av er. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|