FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ett till projekt som har påbörjats
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra idé!
Men väldigt ful, om jag ska vara väldigt elak. Tycker ljusa färger passar till videos, och lite variationer i färger skulle inte skada. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ha ha ... tycker sajten är snygg ...men den är kanske inte det ... :P
idén var att den skulle vara gråaktig för att man inte ska störas av färger när man sitter och tittar... ja bygger en annan vidosajt "egentligen 2st" och en av dom kommer att vara färgglad... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad har du för policy gällande copyrightskyddat material?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker också att sidan är alldeles för mörk. Mer glada färger skulle jag vilja se.
För övrigt ser det trevligt ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag menade filmklippet som visades från Starsky & Hutch, som något företag har rättigheterna över. Jag vet inte hur projektet kommer att skötas, om användare får ladda upp klipp så måste du ha någon sorts poilicy kring vad de får ladda upp och vad du gör om skyddat material laddas upp men om användarna inte skickar filmer till siten så måste du ju se till att hålla dig till material som inte är copyrightskyddat.
Dock är det något knepigt med designen, sidan är ju hur lång som helst med absolut ingenting på hälften? Är den här site också designad endast för IE? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
sajten e fixad nu ang hur lång som helst ... mina sidor kommer från och med nu vara 100% anpassade för alla browsers... :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni kanske inte skulle sno från YouTube
|
||