FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena!
Det har blivit dags att bestämma vilken logga jag vill ha. Har fått ett par förslag och skulle uppskatta era åsikter, vilken gillar ni bäst? Tanken är att den ska visa att sidan handlar om motorcyklar och att den ska funka både på webben och på tryck (kläder, stickers osv.) Det finns möjligheter att modifera loggorna också, om ni gillar en av dem men tycker det saknas någon detalj eller liknande. Tack! /Peter 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såg dessa på logosauce i veckan, vilka är dina erfarenheter av de medverkande där? Mina favoriter är 1/2 eller 5:an. Beror lite på vilken inriktning på hojåkning du är ute efter. Och vad du ska använda loggan till, de mer delajerade loggorna lämpar sig knappast för nedskalning, fast de är väldigt snygga och har bra retrokänsla.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar 2an bäst. Enkel, snygg och stilren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
7:an om tanken till vänster kommer bort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Femman eller åttan, beroende på hur resten av siten/profilen ser ut. Stilrent, snyggt, kompakt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Jag tror att femman utan texten och istället slänga in motorcykeln i nummer sju så det ser ut som att motorcykeln åker på underlinjen hade varit riktigt snyggt. Ta bort tanken till vänster i nummer sju också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Sidan i övrigt ser ut såhär: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
2-an känns för vanlig, det kan man däremot inte säga om 10-an. Gillar den starkt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillade 8:an (bara loggan i mitten, vet inte varför du har småloggorna i hörnen?)
10: an var också snygg... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det är nånting med 10:an jag gillar också.. |