FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det fler som har märkt en kraftig nergång idag på antal beställningar?
Det är ju ganska naturligt, men tråkigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
De kanske inte tror att de hinner få varorna innan jul? Men det är ju ända 2 vardagar kvar så idag borde det ju inte vara något att oroas över om bara varorna finns på lager.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Min julrush tog slut i går... Men jag har trots detta redan ökat omsättningen i webshoppen med ca 700% jämfört med hela december förra året!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis elf98!
Jag har inte märkt av någon nedgång men så driver jag ju inte heller några webbshoppar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det har varit lite lugnare idag än tidigare. Otroligt skönt att det äntligen är över snart. Dock så kommer det självfallet vara ett gäng kunder som beställer den 22á och som sedan blir rasande när de inte fått sina beställda varor den 24é. Det spelar ingen roll hur mycket man informerar i shoppen - det finns ändå alltid folk som i vuxen ålder fortfarande verkar tro att Posten delar ut paket och avier på söndagar.
Apropå Posten och helger, så fick jag veta idag att Posten kommer att dela ut avier även på lördag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gustav: Kommer detta att gälla alla orter?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var inte illa, vet ju att det förkommit att de kör ut julkort helgdag innan, men att de även hanterar paket, är ju i så fall tummen upp!
Mängden paket kanske kräver detta också precis innan jul. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Postpaket är ju sista dagen den 18 dec för att vara säker i hela landet på att få sitt paket.
Vi ringer upp alla som beställer nu och försäkrar dom om att det inte finns några garantier om leverans före jul och då är det många som avbeställer. Men det är ju bättre dte än att paketen kommer tillbaka som ett returpaket. Men vi är nöjda för vi har fördubblat vår omsättning från i fjor Hoppas det blir lite handel efter jul då det är mellandagsrea! är det någon som ska ha mellandagsrea i sin webshop? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan ni inte skriva vilka webbshoppar ni driver i era signaturer? Man blir ju nyfiken att få se vad ni sysslar med, och att ni inte utnyttjar den chansen att göra reklam för era själva är ju lite dumt.
(Dessutom skall man enligt WN:s regler ange minst en kommersiell site i sin signatur, om jag inte har helt fel). Lite off-topic kanske. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det är synd att Posten inte kan "jobba" fast det är helg. De borde tjäna in den extra kostnaden de fick om de arbetade hela helgen. För att inte tala om hur mycket mer webbutiker skulle sälja i julhandeln,
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|