FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Experterna är en webbplats som bygger på en frågor och svar princip i linje med Yahoo Answers och motsvarande.
Webbplatsen har ett visst antal experter inom olika områden anslutna och besökarna kan ställa frågor till dessa. För att få svaret så får besökaren betala en viss summa pengar. Scriptet är unikt och egenutvecklat från grunden och är kopplat till Payers telefonbetalning. Köparen får där med också rättigheterna till scriptet. Så om någon inte är intresserad av webbplatsen och domänen men ändå scriptet så lägg ett bud. Webbplatsen är ännu inte lanserad och är just nu på engelska. Om köparen önskar översätter jag hela webbplatsen vid en affär. DEMO: http://www.experterna.nu/experterna/index.php Lägsta bud 10 000 kr exklusive moms. Budgivningen avslutas 7 dygn efter att första budet inkommit. Ställ gärna frågor men undvik kommentarer som är irrelevanta för försäljningen. Skicka då PM till mig i stället. Om det finns intressenter i Stockholmsområdet så kan vi diskutera en eventuell affär över lunch. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/experter/public_html/includes/dbconfig.php on line 22
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Har problem med servern för tillfället men titta in så bör det vara löst snart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Auktionen ligger nu på Missdomain.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Är det ett skämt eller?
Och vad är det för fel på wikipedia? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Jag uppfattar idén som väldigt väldigt verklighetsfrånvänd. Därför är min kommentar oerhört nödvändig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det hade inte varit så svårt att be mig direkt att berätta hur jag ser på affärspotentialen istället för att vräka ur sig kommentarer som helt klart är menat att provocera.
Jag kan inte direkt uttala mig om affärspotentialen eftersom att konceptet inte är beprövat av mig själv. Mina tankar är dock absolut att konceptet i sig är genomförbart. Mina tankar har vandrat från allt ifrån experter så som jurister och anda proffs som man kan ta mer betalt för deras expertis till att man ska ha IT-support för en billigare peng. Hur köparen väljer att göra är upp till denne. Experter finns det inga anslutna ännu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Själv tror jag inte på ditt projekt. Låtom oss hoppas att någon annan gör det. Eller kanske inte. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|