FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har en halvstor hemsida som kanske intresserar er för köp.
sidan är www.filmzon.se och detta är statistiken för den: Statistik 30 Juli - 29 Augusti: Unika besökare: 29 197 Sidvisningar: 38 606 Tid på sidan (snitt): 2.56 min Statistik hämtad från Google Analytics. Antal aktiva medlemmar (Som har aktiverat sina konton): 141 vid skrivande stund. Jag tjänar runt tusen kr per månad på sidan via Adsense och enligt Smartpagerank så har sidan i sig ett värde på 4 tusen. Se mer om det via bilden: http://www.graphsense.com/saved/93ee...a23098c43f.png Vid köp får ni alla filer som finns på sidan, bilder samt sql-filer för sidans databas, 4 domäner (filmzon.se, filmzon.com , filmzon.info, filmzon.net) samt hjälp vart ni kan ändra inställningarna för MySQL. Jag ger mig rätten att tacka nej till ett bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har nu ett pdf med statistik över sidan: http://www.filmzon.se/pdf/Statistik_www.filmzon.se.pdf
Och jag gör så ni kan se bilden över statstik över Adsense per vecka: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför har sidan tappat hälften av besökarna på en månad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den påminner mig om Undertexter.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag tycker killen försöker sälja sin webbsite ärligt och juste. Lägg ner med sådana där påhopp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är lik, ganska mycket, antingen samma designer eller en ripp.. Titta på fonten på tex Senaste nyheter. Eller på boxarna vid recention..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
varför lägger sig folk i som inte en är intresserade av ett köp överhuvudtaget!
Dun : vad har du tänkt dig ungefär för siten? Är inte själv intresserad av filmsiter men vet en som är. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur uppdateras informationen? Måste det göras manuellt?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|