FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Flirtnet.se
Mailnet.se Startnet.se Festnet.se Partynet.se Bloggnet.se Säljes/Bortskänkes :unsure: Shit. för brådis, blev på fel ställe. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Gratis är gott, verkar det som.
Jag noterar era PM, först till kvar om inga bud inkommit innan fredag den 5:e dec. kl 18.00. Sen hoppas jag att ni förstår att jag inte står för eventuella kostnader vid överlåtelsen. ![]() Hittade några till som är på väg att förfalla, samma regler där. Singelnet.se blankettcenter.se tradingguiden.se valutamarknad.se valutamarknaden.se xonline.se arkivx.se nettopris.se nettopriser.se sjukan.se znaps.se Följande 2 gäller budgivning, samma sluttid. erotikbutiker.se travguiden.se |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Snacka om prisdumpning :-)
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
T.o.m varit för lat att skriva här, runt 70 domäner som förfallit senaste månaderna :unsure: |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Liten uppdatering, lovar inta att jag hinner lägga upp alla bud, men så här ser det ut just nu:
Bloggnet.se - 0:- Erotikbutiker.se & .com - 1 400:- -- travguiden.se valutamarknad.se valutamarknaden.se tradingguiden.se 500:- för dessa 4. Alt. 125:-st -- |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Bloggnet.se - 100:-
Lite synd att man inte kan redigera i tråden, rätt eller fel att lägga upp nya bud? Kanske bra om ni lägger bud här, lättare att följa med. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
500 kr från mig på bloggnet.se
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Erotikbutiker.se / .com - 1 500:-
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
travguiden.se
valutamarknad.se valutamarknaden.se tradingguiden.se bud: 600kr för dessa 4. arkivx.se bud: 100kr |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |