FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Undrar ifall det finns färdig plattform som man kan använda sig utav för att jämföra t.ex. produkter.
Eller är det bästa kanske att anlita någon (här på WN) som kan ta fram ett sådant system. Tanken är att besökaren skall ha möjlighet att välja olika egenskaper som man söker i en produkt och valen som man gör skall sen generera en resultat sida med produkter som uppfyller de valda egenskaperna. Besökaren skall också enkelt kunna jämföra en produkt med en annan, t.ex. Besökaren väljer Produkt 1 från en drop-down meny och jämför den med Produkt 2 från en annan drop down menyn.(minns att www.mobilforum.se hade en sådan funktion som för närvarande verkar vara ur funktion) produkterna skall också enkelt kunna radas upp utifrån, pris, vikt osv. Det finns en uppsjö med diverse plattformer för olika ändamål, varför uppfinna hjulet på nytt tänker jag. Någon som vet ifall det existerar plattform för mitt ändamål eller skall jag helt enkelt anlita någon som skräddarsyr en plattform för mig. Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den här kanske? Men det bästa är nog att göra en ny anpassad till din sida..
http://www.cmsnx.com/product.about.php?id=14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för hjälpen,
jag har nu hittat det jag behöver. |