FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyckte sidan stog och tuggade mycket och signade upp mig på pingdom.com
Detta är rapporten från midnatt till nu, körde var 5:e minut fram till 8.00 därefter varje minut: ![]() Jag upplever det som ännu oftare (håller på fixar med sidan så jag uppdaterar sidan ofta.) EDIT: Nu när jag funderar på det så är ju detta självklart oacceptabelt! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
http://www.webhosting.info/webhosts/report...ains/WEBAIR.NET
de verkar ha haft en rejäl dipp om det är dessa du använder dig av. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja, kan inte din leverantör ge ett tillfredsställande svar - vilket inte borde behövas, du borde fått en mail från dem med info om problemet med "din" server - så är det nog dax att se sig om efter ett bättre alternativ. Men de måste självklart få en chans att förklara sig (om de inte fått detta tidigare).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är det du får timeout på? Det är inte så att man utfört något arbete med nätet?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Måste ju vara något väldigt allvarligt, eller att dom bytt dns;er för X antal kunder.
Frågan är om det är ett kund-tapp eller en strategisk ändring. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Edit: Såg nu att det inte var en svensk host, så den förklaringen håller väl inte. Men de kanske har haft en kampanj med gratis info-domäner eller liknande, som löpte ut precis då. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|