FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
söker just nu en telefon samt ett billig och bra abonemang, jag kommer ringa mest till vanliga telefoner och har mes kollat på denna erbjudande från tele2: http://www.tele2.se/foretag/prisoversikt.html
Kostar bara 9.6öre/minut samt minidebitering 49:- så om man ringer lite betalar man bara max 49:- i månaden. Ska kanske även ta utlandabonemang för 25:- då jag kanske ska ringa samtal till Kina. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tele2 Företag Utland, 25 länder för 12öre per minut.
prislista Liten notering: Tänk på att priserna är ex moms edit: Vad var din fråga egentligen? Det du skrivit verkar ju bra. Imo är tele2's täckning sådär. Har själv tele2 och jobbar och bor i Centrala Gbg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har två mobiler och det händer ofta att jag har täckning med Tele2 men inte med Telenor. Har faktiskt aldrig upplevt det omvända.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan bara instämma i att Telenor är bedrövliga när det gäller täckning.
Hade det själv på mitt förra jobb, dålig täckning i Hedemora. På kontoret i Huddinge hade de också dålig teckning. Webbhotellet på Essingen hade också Telenor, dålig täckning där också. Min svåger hade också Telenor, och dålig täckning, dock inte nånstans i fjällen där han hade husvagnen över vintern. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|