FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det någon site där man kan köpa svenska program secondhand och helt lagligt och seriöst?
Kan tänka mig att köpa det näst senaste av ngt Adobeprogram och dylikt t.ex.... Tacksam för tips. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack Qo-naq, fast där är risken säkert stor med piratkopior, ska kolla det i alla fall, men söker gärna ett företag eller förmedling för just detta som garanterar att allt är lagligt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag jobbade med detta tidigare - åt ett amerikansk finansbolag. Vi fick in en jäkla massa datorer, servrar osv varje vecka men programvarorna lade man undan i hyllorna och såldes sällan. Bara Quark Xpress, AutoCAD osv såldes.
Nu har jag nog fyra flyttkartonger med licenser som man borde sälja någon dag - Photoshop 7, Indesign 2 etc finnes ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, jag borde gå igenom det där någon gång. Just nu är allt nerpackat sedan 6-12 månader.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
har jag helt fel om jag misstänker dej bjornstrom för att endast ha mac-versioner av dessa program?
![]() eller jag är så dåligt insatt i mac, kanske är programmen tillräckligt komplexa för att fungera för både mac och pc? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Åhhh bjornstrom, Du får mig att känna mig som ett barn i en godisaffär,
då någon vuxen uppmanande säger.... Jajja - Du får bara titta - inte smaka! Innehållet i Dina lådor är ju precis som Godis - bättre ju färskare de är - så snälla, söta Goa ta en kik i dem och hör av Dig! ![]() glädja många? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||