FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hittade av en slump följande sida som försökte bli affiliate på en av mina kunders hemsidor.
www.euroaffiliates.net - Enligt beskrivning ska det vara ett affiliateprogram liknande tradedoubler, affiliatenetwork som startar i Juli/Aug-04. Det verkar dock inte så seriöst, någon som vet? Mvh, Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men snälla nån... Deras "partners" inkluderar mattiaz.se, NiclasNet och ASP-sidan. Orka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tack för tipset.
Även om deras nu angivna partners tyder på att det är mest trams, så är det värt att bevaka vart det tar vägen. Finns det kanske någon här på WN som vet mer, om det är tänkt att bli någon riktig konkurrent till dom etablerade affiliate-nätverken?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
a) Det finns ingen adress, inget företagsnamn, ingen ansvarig utgivare, inget personnamn.
B) Domänen är registrerad på en privatperson. c) Sajten ligger på B-One. d) Jag kan inte hitta ett enda avtal för varken partners eller affiliates. e) Bara att snegla på så kallade guldpartners lockade fram ett leende hos mig. Det här är för låg nivå för WN. Jag skulle radera tråden om jag var moderator.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Och jag hade raderat tråden, men som programmer visar finns det även på WN folk som kan gå på sånt där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
VIP
|
Nä jag tror vi alla kan vara överrens om att det är en sida på låg nivå som ingen av oss har något större intresse av.
Men låt tråden vara kvar. Kanske någon som undrar vad euroaffiliates är för sida, söker på google, hittar tråden, blir avskräckt. Däremot kan kanske programmer eller en moderator ta bort http-länken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||