FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det verkar bli allt tydligare att TVGuider är årets stora grej efter försäljningen av TV.nu till Schibsted och nu den senaste nyheten från Resume.
"TV4 tar upp kampen med Schibsteds tv.nu och Kanal 5:s kommande tv-sajt med lanseringen av tvplaneten.se i dag. Tanken med sajten är att användaren ska få snabb tablåinformation om alla svenska tv-kanaler, kunna diskutera sina favoritprogram samt få de senaste nyheterna från tv-världen." Resume.se Även denna sajt har dock långt kvar till andra sajter som TVGuide.com som att nämna en.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad många inte förstår är att jag liksom många andra som använder tv.nu är just att man bara vill se tv-programen, ett kort innehål, showview nummret, IMDB länk.
Man vill helt enkelt slippa allt annat skräp dom försöker sälja och all annan överflöding information. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Precis, det är det man inte förstår och försöker förstora allt och
även finnas i den branschen. Jag föredrar s. 601 ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker faktiskt att tvplanetens upplägg med stort fokus på tv-tablån och lite annat runt om kring känns helt okej.
Något jag saknar på tv.nu är att kunna se tv-tablå för flera dagar framåt, för att inte tala om att kunna se gårdagens tablå. Det har hänt mer än en gång att jag missat något program, och då vill man kunna kolla om det var igår som det gick. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag använder endart tv.nu pga den lätta och snabba adressen...
Så ser man ju iof ganska bra det man vill oxå så i tablåerna.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv använder jag min egna tv sida som är ett litet projekt som man kanske kan bli något, men går ju i dagsläget ej att konkurrera med dem stora företagen så fortsätter nog bli min egna tv sida bara =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är väl lite hypat och ett hett ämne att leka med efter försäljningen..
Anser själv att det inte finns något som kommer springa förbi de nuvarande. Men vem vet, kanske kommer det något väldigt intressant med tiden.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Som vanligt ett original resten kopior.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
tyckte sajten va seg... men ja tablå för gårdagen o kanske 3dagar framåt iaf..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
tv.nu vinner min röst mycket pga den enkla adressen (finns ju ingen hejd för hur lat man är men vafan
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|