FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag blev uppringd för någon vecka sedan av någon tjej på IIS som sa att jag köpt XX IDN domäner för ca 1 år sedan och att jag inom en vecka får XX antal fakturor per mail om jag inte avreggar domänerna på IIS domänhanteraren.
Jag tänkte det kan jag väl göra, men tiden gick så gick jag in någon vecka efter och hittade XXX antal mail med fakturor men ingenstans i själva mailet framkommer det vilken domän mailet gäller inte förens man öppnar bifogad PDF och kollar på ANDRA sidan så hittar man vilken domän det gäller. Hur ska man både hinna och orka gå igenom XXX antal mail och ladda ner PDF och sedan kolla andra sidan i PDFen för att veta om man ska skippa den.. Jag har ett par IDN domäner jag ska spara har nu hittat dem i högen av mail och betalt dem men jag hittade också ICKE IDN domäner i högen vilket gör att jag måste gå igenom ALLA mailen men hur fan kan dem inte skriva vilken domän det är i ämnes texten i mailen... har läst mycket om IIS och säkert många fler än mig som får säkert betydligt mer antal mail men förstår ej hur dem tänkt... Så några förslag? Jag är lite inne på att programmera ett program som går igenom alla mailen och sparar pdferna för att sedan gå igenom dem =) men känns jobbigt vilket fall... |
|||
![]() |
![]() |
|
|