FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag söker erfarenhet från någon som har lanserat en webbplats i Kina. Det är på uppdrag för ett svenskt verkstadsbolag.
Vilka kanaler är det som gäller? Vilka sökmotorer används? Hur tänker kineserna? Kanske någon som kan rekommendera något bolag i Kina som kan hjälpa till med detta? Är det någon skillnad mot att lansera en sida i sverige? All information mottages tacksamt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ska du lansera den för kina eller i kina?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har ingen egen erfarenhet annat än att jag har anlitat ett kinesiskt ftg för en svensk sida och att jag kommer att anlita dem igen. Jag har också en engelsk vän som har ett IT-företag i Kina. Har inte anlitat honom pga av att jag inte vill blanda in vänskap och business. Har dock fått hjälp från hans ftg en gång (gratis såklart).
Jag har själv planer på att lansera sajt i Kina framöver. Marknadens storlek lockar... I alla fall vill jag tipsa om företaget som jag har anlitat. De kan säkert hjälpa till. De är också verksamma inom verkstadsindustrin i och med att de äger en fabrik som tillverkar grejer i aluminium (har jag för mig). De sysslar också med hosting i Kina, programmering, design, etc. De har ett riktigt bra datateam. De kan säker hjälpa till med översättningar, hosta sidan, lägga upp i den i sökmotorer, etc. Skicka ett pm om du vill ha kontaktinfo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
(svarar det på din fråga?) |
|||