FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej på er,
Vi jobbar så gott vi kan med att SEO-optimera våra sidor, men funderar på att köra seo.se som kan hjälpa oss med inlänkningar från olika kataloger. Såg även att Jim Westergren kör ett bolag som göra samma sak. Min fråga är vilken av dessa som ni kan rekommendera. seo.se hade ett 12-månadersavtal som slutar på 57.600 och Jims tjänster kostade 30.000 för 9 månader. Vad göra? En av våra konkurrenter verkar köra dörrsidor på http://seo.eurovator.se/seo/000335/000001/000907.asp. Kommer vår sökmotorsoptimering göra att vi passerar Eurovator på de utvalda sökorden som vi kör isåfall? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Om en ett SEO företag kan garantera dig en topp placering, så bör du nog se dig efter något annat företag.
Att garantera något sådant, är ungefär som att garantera att ditt nästa barn blir en flicka |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ställ hårda krav på resultat för att betala. Annars är det lätt att blåsa en massa pengar på ingenting.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om det står i avtalet att en viss placering garanteras så ska du väl inte behöva betala hela summan om det inte lyckas.
I övrigt anser jag att båda företagen är seriösa och kunniga, och verkligen väl insatta i seo. Men du kanske ska väga kostnaden mot resultatet en bättre placering kan tänkas ge. Så att det verkligen är värt pengarna. I min verksamhet skulle det inte betala sig exempelvis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag tror definitivt att detta kommer att löna sig för oss, det ser vi redan på vår AdWordws annonsering.
Vi valde att köra med Jim för han verkade verkligen superseriös ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser verkligen fram emot att hjälpa er Björn och ska bli kul att visa dig resultatet.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vågar ni avslöja vilka ord det optimeras för, så vi andra kan följa det hela?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vi gör det om 2-3 veckor, så får vi lite försprång till våra konkurrenter
![]() |
|||