FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Numera kanske ni använder CS3 för att scrolla igenom de olika fonten men alla penslar i Photoshop man har är ju väldigt opraktisk. Finns det ingen bra programvara/plugin så man får en bra översikt över de man har?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Använder själv Linotypes FontExplorer för typsnittshantering, dock inget konkret för brushes, har mina favoriter och har koll på vilka de är så har inte haft något direkt behov av någon hjälp.. hittills.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har väldigt mycket brushes och kan inte utantill hur alla ser ut. Skulle vilja se hur de ser ut innan man väljer något. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja men det gör du ju Photoshop, i brush paletten så har du ju en thumb på hur de ser ut!?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
för fonter har jag ett program jag utvecklat själv :P
brushes så har jag samma bekymmer som ovanstående (dock inte så mycket brushes än så problemet är inte så stort - än) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ser ut så här:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack, nu såhär på morgonen kan behöva något upp-piggande som inte är en kopp kaffe eller en redbull, vad jag är glad att jag inte använder windows när jag ser Melins inlägg.. *puh*
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det inte liknande program att köpa?
Adobe har väll någon hanterare för fonts? Börjar bli en del i Photoshop så de blir lätt jobbigt att aktivera alla olika brushes för att se vad det är. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|