FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
har precis fipplat klart med sidan till mitt företag, och hoppas nu få lite feedback på den. Den ligger inte uppe live ännu, och kommentarer/synpunkter för att förbättra är välkomna. Länk: JOJDAL Webbyrå |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, tja funkar väl,men varför inte lite bättre färg?? än gult!
Jag skulle deffintivt vilja om byrån vara min, framhäva mina kunskaper och det ska skrika: Här är jag, Anlita mig!! Det är jag som kan göra DET åt dig!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hmm... Gillar den inte alls faktiskt. Gör om, gör rätt gäller nog i det här fallet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med spindel... blandade fonts... jobbig gul bakgrund..... gör om gör rätt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
...den är nu grå och endast i verdana, icke oblique........ är det en förbättring eller ett steg i fel riktning? Kom gärna med synpunkter på texterna också, om ni har tid, lust och ork.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag stör mig på ordet WEBBYRÅ högst upp till höger. Placeringen av ordet känns fel bredvid loggan. Dessutom så ser det ut som att någon som precis har lärt sig lite Photoshop har skuggat texten, gett den lite glow och fetmarkerat den. Jag minns hur stolt jag var första gången jag pillade i Photoshop och fick till text som såg ut så där. Men är ni en webbyrå så vill ni förmodligen inte framstå som stolta nybörjare
![]() Bilden med ett kugghjul ger mig intrycket av att jag kommit till någon webbsida om maskinteknik. Lägg ner mer tid på att hitta bilder som verkligen passar. Bilder på folk som sitter i konferens och sammanträde är allmänt erkända som bra i de flesta sammanhang då man försöker sälja något till företag. Även bilder på diagram och grafer som pekar uppåt har en psykologiskt säljande effekt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha, ja... just där det står webbyrå har jag egentligen tänkt mig något annat, men jag har inte riktigt kommit på vad ännu. Men jag håller fullständigt med i din analys!
Angående bilder på folk som sitter i sammanträde så tycker jag det ger en oerhört opersonlig känsla, vilket är motsatsen till vad jag vill förmedla. Kanske lite motsägelsefullt att människor känns opersonliga, men jag tror det kan vara så att "den bilden" använts FÖR mycket. Diagram och grafer skulle förvisso kunna fungera. Ska se vad som kan göras åt det. Ska även plocka lite referenser från mina kunder. Man får tacka för all feedback hittills! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sidan känns lite naken och kal. Säkert bra programmerat men designen suger tyvärr.
I mina ögon behöver en webbyrå en artistisk design för att locka kunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
oj, här var det grått, få in lite färger.
Upplägget & loggan var väll inget o hänga i granen heller, lycka till! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|