FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fredag eftermiddag, yeeeah!
Skulle vilja ha ett tips på den absolut bästa komendin ni sätt. Måste ha nått skoj att titta på.. Gärna någon ny film! Trevlig helg! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Little Miss Sunshine är en trevlig komedi(/drama). Bland de bättre jag sett.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
50 first dates (Inte ny men grymt rolig).
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tipsar också om Little Miss Sunshine om du inte sett den. Grym film.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I Now Pronounce You Chuck and Larry (2007) IMDB-länk, riktigt rolig och ganska ny =)
Bland de bättre komedier jag sett i sommar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dom flesta Jim Carry filmerna är riktigt bra annars är nog den absolut bästa komedin för mig nu helt klart "Tenacius D - Pick of Destiny" Jack och Kyle är ju så klockrent sköna. Annras är "Team America World Police" rätt lustig med.
![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
ja, listan kan bli lång!
Vad gillar du... College filmer? Old School? Jack Black humor? Will Ferrell? har många bra tips på lut! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
How High
Senaste Asterix Slakers Napoleon Dynamite Sitter tyvärr inte hemma och glömt bort flesta namnen.. Men får väl se om nätet fungerar igen så kan jag dra världens längsta lista |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan meddela att lördagskvällen slutade med Svensson Svensson vilket var ett mycket kärt återseende. Satt och små skrattade timmar efter =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Registera en användare på http://www.filmtipset.se, så kommer du kunna ge dig själv filmtips i framtiden. Systemet bygger på att du betygsätter filmer. Utifrån dina satta betyg så kommer du sedan kunna se vad du kommer att tycka om filmer som du ännu inte sett. En förutsättningen för att det ska fungera är att man betygsätter minst 2-300 filmer, men det går på någon timma. Det finns även funktioner för "filmdejt" om man ska hyra film med kompisar. Man markerar då vilka som ska se på film och så plockar filmtipset.se fram filmer som ni alla kommer gilla och som ingen har sett. Otroligt användbart och filmtipset har nästan alltid rätt. Man behöver inte bråka med kompisar om vad man ska se och man slipper se dåliga filmer.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|