FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blocket är ju överlägset bäst just nu så knappast förvånanade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Nä förmodligen kommer ingen att rubba på blockets dominans.
finns väl ett hundratal små kopior med som inte tjänar mer än kaffepengar, folk annonserar och letar ju naturligtvis där utbudet finns. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tror att koll.se i det långa loppet kan sno en hel del andelar på marknaden, det lär dock ta några år...
Tycker alltid att det är bra med konkurrens. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
ingen kommer troligtvis slå blocket pga av att dom var först på marknaden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Har för mig att blocket var gratis för privatpersoner för några år sedan. Att vara gratis idag spelar nog ingen roll för att locka annonsörer, folk betalar nog glatt 20 sek/annons ändå via Blocket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Men nu är det såpass höga priser så jag säljer bara saker som har ett stort värde. Lägger väl in en annons där 4 - 5 gånger per år. Sålde sist min 850 turbo för 65 000 ![]() annars uttnytjar jag tradera eller mindre köp- & sälj siter där det är gratis att annonsera. finns ju ett väldigt stort urval. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Dom enda som för nått år sedan hade en chans att konkurrera med Blocket var Gula Tidningen och då kom nån hjärndöd tomte på att skrota köp&sälj varumärket nummer 1 - 'Gula Tidningen' och lägga det under Eniro.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och med det kan de nog inte dominera så länge till. Eniro köp och sälj hade iaf över 1000 träffar på barnvagnar d.v.s. ca hälften av blocket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||