FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan, blir premiärinlägg här! Följt rätt många diskussioner, otroligt bra forum..
Till vad jag är ute efter, jag är av nyfikenhet intresserad av vad www.fotbollsnytt.se kan vara värd, jag äger med en annan och bifogar länk till nedstat-räknare. http://www.nedstatbasic.net/s?id=2470320 Vad tror ni om man går på komplett sida, det är en bra domän, otroligt komplett adminsystem som allt styrs via, mycket bra egetutvecklat nyhetssystem. (Är alltså inte intresserad av att sälja) Vad tror ni? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Förstår inte riktigt varför spekulera i vad något är värt som inte är till salu. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror det beror helt på köparen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men men.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vill iaf ändå veta om nån har nån vild gissning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Allt går att köpa, trodde ni visste det.
"Sure Love can be bought, you just don't know where to go shopping." ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart tycker jag det är högintressant att veta vad mitt företag värderas till även om jag inte står i beredskap att sälja. Angående din fråga kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Som flera har påpekat är det svårt att ge ett objektivt pris, utan det är väldigt mycket upp till om någon aktör på den något begränsade svenska marknaden är intresserad av att förvärva en sådan sajt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En fråga: Finns det inte företag eller vissa som arbetar med att värdera företag och deras inventarier?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|