FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska bygga om en sida och vill få till det både snyggt och annonseffektivt (sicken motsägelse... ) och undrar vilka sajter ni tycker erbjuder detta. Oftast har sajter det ena eller det andra, men visst borde det finnas exempel som erbjuder bägge delar. Väl...?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som jag trodde - det finns helt enkelt inte...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag tycker att Tradera har lyckats ganska bra med det.
Men det är ju som du säger; mycket motsägelsefullt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tja, nu vet jag inte om jag håller med om att Tradera har reklam riktigt... Egen "reklam" eller om man ska kalla det för puffar finns ju, men inte reklam som jag ser det.
Edit: Kom på att jag surfade in med FF + AdBlock aktiverat. Blir inte mycket reklam då... I IE ser jag däremot reklamen. Känns inte som nån kalaslösning, men tack för tipset! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nyfiken Vital tycker jag har ett bra upplägg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det känns inte alls bra... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kapar den här tråden för att se vad ni tycker om den här annonsplaceringen:
- Regelvidrig? - Smart? - Osjysst? Sidan: www.kopabostadguiden.se/lankar-om-bostadskop.php |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den här siten gjorde jag för några år sedan... Den är stendöd och lite smått trasig, men reklamrutorna till höger tycker jag fungerar skitbra.
http://www.fishingconcepts.net/index.php Ser både bra ut och fungerar bra om jag får säga det själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Även med "BILDER, HÖGST BETYGSATTA" den rutan är bra placerad.. Fasst med ev senste av nå annat... Har ett antal länkar till sidor med relativt exakt likadan stil som ja sparat för inspiration. mkt bra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|