FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Någon som vet några företag och leverantörer som ordnar med faxreklam? Tacksam för snabbt svar.. Efter ni svarat så stick ut i solen, riktigt sommarväder idag ![]() Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
snälla använd inte faxreklam det är så störigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Minns inte vilka vi anlitade men kan kolla upp det när jag är tillbaka från semestern om 3 veckor... På jobbet =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Faxreklam bör man undvika! Dels för att det förbrukar papper i faxen och det är något som irriterar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lägg ner skiten, vi vill inte ha din faxreklam!!!!!!!!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mina åsikter ang. faxreklam kan du läsa om här.
Läser du mellan raderna så ser du även vad hatföretaget heter ![]() Kan även tillägga att jag blev av med skiten till slut ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur blir man av med det. Ofta kommer det flera likadana reklamfax till oss på samma dag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
skulle jag drabbas av faxreklam skulle jag troligen söka upp alla företag med en stor slägga och slå sönder allt vad fax heter i deras kontor
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi får ca 5-7st om dagen så nu är faxen....out of order!
Jag stängde av skiten... Reklam via faxen = soppor! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|