FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Anton Maiden, en 23-årig svensk som gjort sig berömd på att tolka Iron Maiden efter talesättet "hellre än bra" har enligt Borås tidning försvunnit.
Som med alla andra superkändisar cirkulerar nu rykten om vad som hänt. På Getting It ryktas det till exempel om att han skulle ha återfunnits död. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Anton Maiden har gjort några coola låtar
![]() Har avsnittet på datorn, finns det önskemål att se avsnittet så lägger jag upp det. Har läst på ett antal andra forum att det sägs att en 23åring funnits död, men att polisen misstänker inget brott. Detta har dock inte blivit bekräftat. Hoppas allt är bra med Anton. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
neeej han var ju min stora idol! Kanon covers han gjorde!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Eller skicka direkt till mig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Synd att dö så ung, självmord? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
verkligen tragiskt. synd att han inte får uppleva att så många kommer ihåg honom fortfarande. skulle varit skoj med en "best-of"-skiva. men han hade säkert sina skäl isåfall
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
klart att det är tragiskt om killen är död.
Men snälla ni kan inte mena allvar att ni tycker hans maiden covers var bra :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kom efter sökande på Google på helt andra ämnen in på Antons hemsida och den verkar uppenbarligen blivit uppdaterad i år med anledning av hans bortgång: user.tninet.se/~dwu495f/index.html
![]() |
Svara |
|
|