FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Måste bara ge uttryck för mina frustationer...
JAG HATAR DATORER - ska bli bonde och försöka framkalla påtvingad elallergi! På sin höjd ska jag behålla min brödrost som den mest avancerade tekniken! Ni är säkert alla bekanta med uttrycket "ännu en natt förstörd av en dator" - det bästa denna natten är att problemet löste sig själv utan någon som helst input efter 8 timmars felsökande/testande medan jag var i köket och försökte överlista en ismaskin. Kanske är AI närmare än vi tror? PS: Skriva här eller kasta ut ytterligare ett tangentbord genom balkongen... jag valde det första |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en svag känsla av att du är trött på datorer
![]() Vet själv hur det är. Jag vägledde en person på telefon hur hon skulle installera en skrivare, så den skriver ut allt från fjärrskrivbordet också. Vi försökte ett par gånger under två veckors tid. När hon nu kom tillbaka efter semestern så funka det på direkten. Utan att någon har rört hennes dator. Man blir ju trött <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror att det är SBS (skit bakom spakarna)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Använd Symantecs System Backup Exec och skapa Recovery points. Rent mjukvarumässigt kan du fucka upp datorn hur mycket som helst med installation av spyware, adwares, sega program, knäppa drivrutiner mm. 5 minuter senare efter du kört in cd skivan så har du återställt datorn till det läge du den fungerade perfekt med alla program, driver rutiner och annat installerat. Funkar väldigt smidigt. Att skapa en recovery point tar bara några minuter. En perfekt grej om man har en liten klåfingrig lillebror som får för sig att installera vad som helst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |