FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har varit i kontakt med Landslide Media Ltd.
Hur seriösa verkar dom vara för er? www. ldme .co.uk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag google lite och fann ett par sidor som de har gjort:
http://www. sheriffpark-interiors. com/mainpage.htm http://www. teamtwinstar .com/ Det var bara de sidor jag fann när jag sökte på: "Design by Landslide Media Ltd" Om de har gjort de sidorna så verkar de seriösa. Jag gillar sidorna. Dock så blandar Team Twinstar svenska och engelska, dock så vet jag inte om det är Landslide. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jo, jag vet om dom och jag ser även att Landslide Media gör reklam för Herbalife. Det sänker mitt "betyg" rejält för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och jag håller med där om att det sänker "betyget". Vet du om Herbalifes produkter fungerar? Eller är det bara pyramidförsäljning de kör på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Tycker att det är "Runt hörnet"-garanti och bluff och båg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Herbalifes prylar fungerar? Säljer dom inte mest te och tvålar och sån skit.. hade en "stackars" kompis som höll på med det där, deras indoktrinering går ju ut på att "säljaren" skall använda så mycket utav deras egna produkter som möjligt då han blir en levande reklampelare.
Kan få rätt så komiska konsekvenser kan jag ju meddela.. :-) Troligen funkar det bättre ju mera korkad man är ( och ju fler korkade kompisar man har ) ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hejsan!
Jag tänkte bara säga att det är jag som är grundaren till Landslide Media Ltd. Yes! vi är väldigt seriösa. Om ni kikar lite nogrannare på siten så ser ni att vi gör inte reklam för Herbalife utan att vi säljer CMS system till MLM jobbare eller "home workers". Jag vill absolut inte att vår verksamhet skall förknippas med pyramidspel. Vi sysslar med webb utveckling, design och produktion. Inom snar framtid kommer vi dock att sluta med design och utveckling eftersom våra egna produktioner går jättebra. Landslide Media Ltd har sitt säte i London, men även ett kontor på söder i Sthlm. Vi har ett joint venture med ett annat brittiskt företag som heter Skycastle Ltd som förnärvarande har Storbritaniens regering som uppdragsgivare. Vi kommer även att bygga en en webb lösning åt FN till hösten. Japp vi är seriösa men dock ett väldigt ungt företag. Ha det bra kära vänner! Mvh Marcus P.s skoj att ni gillade sajterna ni hittade på google. Det är nämligen jag som designat dom. Den ena siten är en svensk/engelsk site och därav blandningen av språk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Utan på er titelrad står det Herbalife och gör man en sökning på Landslide Media så får man upp herbalife reklam på Google. Så jag vet inte vad jag skall tro. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|