FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Är det nån som hört talas om detta?.....
Såg på första avsnittet av Darwich & Rosings nya projekt som dem gör tillsammans(förutom alla artiklar om dem i aftonbladet och expressen dvs ![]() ![]() The bitch tour heter det och avsnittet går att se på bubblare.se, och expressen.se skriver om det. Är detta bigbrother budget eller? ![]() Dem har inte reggat thebitchtour.se trots att dem ska göra en turne' i sverige. Och knappast reggat det som varumärke ![]() ![]() ![]() Reggat, men inte av nåt som kunde härledas till Darwich&Rosing och c/o: bitchtour.biz bitchtour.com bitchtour.info bitchtour.net bitchtour.org bitchtour.vu |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är tragiskt att se deras förfall, inte för att jag påstå att jag någonsin tyckt att de gjort något bra men nu har de verkligen nått botten.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
stefanhansson.org, stefanhansson.info, stefanhansson.biz och stefanhansson.eu är också tillgängliga för registrering. Fast du kanske inte tänkt dig någon turné?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
hade du väntat dig att det skulle vara bra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Bard: Kan hålla med.
Jonny: Jo tillsammans med dig tänkte jag ![]() ![]() Ara: Nej, men bättre sämre. Döh båtten iss nådd. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
stefan, ingen annan här på forumet brydde sig ett skit om Linda och Fadde tills du tog upp dem. Varför ger du dem mera presstid och utrymme att diskuteras? Ignore är det som gäller..
Dessutom är det ju totalt offtopic på det här forumet. Om du vill chatta så har jag hört att det finns flera trevliga kommunikationskanaler på aftonbladet.se och lunarstorm. Väl mött och ha en fortsatt trevlig dag stefan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Grazzy: Det är därför jag skrev om det i offtopic
![]() Ha du med en fortsatt trevlig dag |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Visst hade det nog passat bättre på alltomtv.se men offtopic-forumet bör ju kunna rymma tv-diskussioner och mycket mer
![]() Har inte någon plan på att se den där serien (någon slags dokusåpa om deras liv?) men kan tänka mig att den är ganska tragikomisk på sina sätt... inte helt usel alltså. Lite som att Öppna kanalen kan vara jävligt kul från och till. Edit: Öppna kanalen = lokal-tv i stockholmsområdet. mycket religoin, många högstadieklasser. Ibland visas gamla hederliga iranska(?) såpor (otextade) där skådespelarna bär nya kläder för varje ny kameravinkel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker att konceptet som sådant är relativt intressant. Att (wanna)B-kändisar uteslutande använder sig av webbsajter för att publicera sin egna lilla serie istället för att försöka sälja in sin idé till mindre tv-kanaler. Det är förmodligen något som vi kommer se mer av i framtiden.
Att innehållet i just den här 'serien' är mindre intressant eller välgjort spelar mindre roll. Det känns inte som att de behöver spendera så mycket pengar och det lilla extra de kan få in i form av mer publicitet samt eventuellt reklamintäkter på webbsajten(?) bara är bonus. Undrar när den vardagliga bloggaren börjar med liknande upplägg av avsnitt istället för inlägg (mer som videobloggarna på Youtube)....
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara jag som ser likheter med människorna i "Torsk på tallins" tragiska öden?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|