Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Uppdatering av befintlig

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-24, 01:43 #1
Andreas87 Andreas87 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
Andreas87 Andreas87 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
Hej

Nu skall vi uppdatera våran befintliga hemsida, vi behöver någon som kan Mambo, php, MySQL samt kreativt tänkande.
Våran sida kretsar kring finans/aktier/placeringar och rådgivning.

Så om du är insatt i hur man planterar in olika index, valutor och aktiekurser samt priser på olika råvaror är detta ett jätteplus.

Vi skall uppdatera vårat nyhetssystem, länksystemet behöver förbättras, index, kurser, valutor och priser på diverse råvaror skall planteras in på sidan. Samt skall vi bygga ett forum till våran sajt.

Vi söker seriösa, duktiga medarbetare för eventuellt fortsatt samarbete.
Vi kommer att begära ett utkast av er på era förslag till förbättringar och förbättringarna skall ni visa med hjälp av demonstrering antingen med bilder eller någon annan redovisningsform innan vi ger oss in i arbetet med att förbättra våran befintliga sida.

Vi uppskattar om personen har ett kreativt tänkande och kan arbeta på egenhand och visar oss olika förslag på förbättringar med sidan genom hela processen.

Skicka pm till mig så talar jag om vart sidan ligger och ni får ta fram olika förslag på förbättringar och hur dessa skall genomföras samt prisförslag på hela arbetet, deadline för arbetet skall bestämmas tillsammans med priset.

Mvh
Andreas87 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017