FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
MissDomain.com lanserades i januari 2003, och har på ett år vuxit och blivit den största svenska auktionstjänsten för domännamn. Inom kort kommer en ny version av tjänsten att lanseras, och då breddas målgruppen genom införandet av en engelsk version av webbplatsen.
Jag söker nu en delägare som är intressrad av ett ansluta sig till ett idag redan lönsamt företag. Kapital är jag inte behov av, utan söker en partner som har kunskap om domänbranschen samt som är intresserad av att lägga ner tid på konceptet. Är du intresserad, så maila och berätta vad du skulle tillföra bolaget? Mvh. Emil Paulsson ICQ# 4176532 Mobil: 0736-50 92 77 [email protected] www.missdomain.com "Most people look at what it is. They never see what it can be." - Albert Einstein |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har skickat dig ett PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag såg din sajt - kul idé!
Vore det inte intressant med lite mer information (säljande text) kring respektive domän? Jag har en domän som är värd en hel del men värd ännu mer om jag får en chans att "sälja in" användningsområdet och vilka intäkter den genererar redan idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla intresseanmälningar. Jag har gått igenom nästan alla, och kommer ta ett beslut i helgen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ny delägare har valts!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag låter han få träda fram själv, om man vill det vill säga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
It´s me
![]() |