FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
Som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon bakom nameseek.se, eller har de blivit övergivna eller liknande? Jag har registrerat ett antal domäner via dem som jag har tillgång till och som fungerar utmärkt. Men det som är problemet, eller ja problemet ![]() Mvh Markus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma här... rätt schyst att man får gratis domäner.... har emailat och inget svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hej "det"
Har du någon hemsida du står bakom? Enligt reglerna här på wn så är det ett krav. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det enda sättet är som jag gjort på ett av mina forum. Jag skickade massPM och påminde om ett datum, 1-2 veckor fram i tiden. Skrev regler och att om de inte följs så kommer konton som inte följer dessa regler att raderas.
De flesta ändrade sina profiler så at de följde reglerna, resten blev raderade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Trevligt att höra att det inte bara är jag som bjuds på gratis domäner
![]() Blir dock som jag sa lite rädd att få alla fakturor på en gång. Kan de skicka ut en faktura när de vill eller finns det någon gräns för hur länge den gäller? Kanske ska jag sluta oroa mig och köpa domäner som aldrig förr B). Anledningen till att jag inte står bakom någon hemsida är att jag inte har någon vettig att representera för tillfället. Men självklart kommer det när den dagen är kommen... Mvh Markus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Utvecklandet av nya systemet har gjort att fakturering och annat halkat efter. Vi beklagar det och kommer att godkänna anstånd med betalning för de som vill. Felet ligger helt och hållet på vår sida och vill absolut inte se att någon av våra kunder ska "chockas" vid fakturering. Mest troligt så kommer fakturering ut under slutet av denna veckan med möjlighet med kortbetalning för de som önskar. Alla mail vi fått oss tillsända ska vara besvarade. Är det någon som känner att de saknar svar så är ni välkomna att skicka er fråga på nytt så svarar vi så snart vi har möjlighet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Får väll fortsätta skriva i denna tråd då jag inte fått något svar på mail.
När får jag mina fakturor? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|