FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Behöver ett webbhotell för mindre än 35 kr/mån med möjligheter att lägga till fler domännamn (minst tre, utan extra kostnad) och servrar i sverige.
Patrikweb ligger ju nere.. Finns det någon mer bra??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
kolla med space2u dom har ett konto för 25kr/mån
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipset. Inga fler?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Proinet har bra utrymme, mycket trafik, bra support osv. Dock kostar det 40kr/mån men det är en bråksumma jämtemot vad du får.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag var först lite skeptiskt till Proinet men de verkar faktiskt riktigt, riktigt bra och prisvärda. Sätter upp ett konto och testar - men lär behöva fler webbhotell så tipsa gärna om fler.
Space2u gillar jag inte, dessutom är de dyra gentemot vad man får... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Proinet har funkat superbra på supportfronten. Helnöjd, och då har jag ändå varit lite av en "jobbig kund" med massa dumma frågor
![]() Det var väl någon incident nu runt helgen då vi låg nere i flera timmar, men det drabbade inte mig nämnvärt mycket - den här gången ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sök gärna på idg:
http://iwtjanster.idg.se/tema/hotelSearch.asp (prissökning är inkl moms). Det finns ett flertals webbhotell under 35kr/mån beroende på vad man har för krav |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som representant för FREE PATRIKWEB så kan jag inte säga annat än att kontakta mig så fixar jag in dig på colo i eget bergrum för 35:-/mån.
Allt du behöver göra är att länka till Patriks blogg där han bloggar från häktet samt ha en liten liten sticker med texten \"FREE PATRIKWEB\" på alla dina sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
\FREE PATRIKWEB\ is the shit :P
|
||