FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick idag min nya Laptop, Trevligt värre med ny dator.
DOCK, varför i hela helsingland är de (läs hp) tvungna att trycka in typ 0.5 GB med jävla skitprogram som bara ligger där o skräpar samt har massa applikationer igång hela tiden.....första gången jag startade datorn var det över 60 processer igång i datorn....LIITE väl mycket. Så det blir till att formatera burken det första som händer imorrn ![]() Men annars är det en trevlig burk faktiskt! ovant med 15,4 tums Widescreen dock! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, så gör ju Dell och HP. Jag har nog alltid formaterat och installerat själv efter köpet. Lite sybd att det skall vara så...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ohh, jag fick också min nya laptop f ör ett tag sedan... 15.4" med 1920 upplösning. Tur man sitter så nära
![]() Lyckades faktiskt med konststycket att få en DELL utan operativsystem. Hehe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
En ny förinstallerad dator har alltid inneburit ominstallation även för mig. Synd att de ska trycka in så mycket skit :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag får som mest 1280x800 i upplösning skärmen....hmmm
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
då var datorn formaterad, ominstallerad och fylld med nyttigheter!
skönt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Riktigt drygt är det. Jag fick en ny HP-laptop strax innan jul förra året. Har fortfarande inte hunnit/orkat formatera den. Man har lärt sig en läxa i alla fall, nästa gång blir det att formatera det första man gör, INNAN man börjar arbeta...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hade aldrig orkat med datorn i ursprungsinstallation tog ju evigheter innan alla program startat upp...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|