FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
det är så att jag hadde tänkt lära mig koda i asp och hadde tänkt mig köpa lite böcker om det, vilket språk föredrar ni att en nybörjare lär sig? Classic asp eller asp.net? jag hadde tänkt köpa böckerna ifrån http://www.bokus.com vilka där föredrar ni? eller köper man dom nån annanstans som är bättre... tack för alla svar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
ASP.net självkart då asp classic inte utvecklas längre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
ASP.NET For Dummies är en utmärkt bok o lära sig ifrån.
Komplettera med lite mer avancerade, då den bara skrapar på ytan. Köp dina böcker på internet, gärna utomlands så du slipper sveriges bokskatt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sveriges bokskatt är väl ändå inget att vara rädd för? Att köpa böcker över Internet från adlibris eller bokus brukar vara billigast. Jämför de två och köp från den billigaste när du väl bestämt vilka böcker du ska ha.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
bokfynd .nu kan vara till bra hjälp för att hitta lägsta priset när du väl bestämt dig för vilken bok du ska köpa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag gillar wrox böcker om asp.net
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det är väl Wrox som skrev boken som allmänt kallas "den röda bibeln" för oss som kör ASP?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu åter går vi till mitt problem, och inte andras tack, jag vill också lära mig olika databaser vilket är den bästa att ha med att göra?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|