FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag tittade på tv igår visades en tvreklam för ytterligare en blocket-kopia. Koll.se, jag gick in på sidan och klickar på motor.. Det första man ser är en felprogrammerad sida. Eller ska det kanske se ut såhär i firefox? =)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Typiskt för mig fungerar sidan som den ska i firefox!
![]() Jag ville ju götta mig åt eländet! Ser sidan fortfarande konsitg ut för dig? eller är det som dom har fixat den? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Den ser taskig ut för mig också i firefox, precis som för jozomannen.
Förstasidan ser ok ut men går man som sagt till en underkategori som: http://koll.se/ad/custom-jsp/AdLink.jsp?si...ge&market=motor så ser de inte så snyggt ut =) //Mattias |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har besökt sidan fler gånger, funkar ibland, men oftast klabbar den. Lite dåligt att de inte fixar sånnt innan de lägger pengar på tv reklam.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Åhh jag vill också att det ska vara akss för mig men i 0.9.1 så ser det ut som det ska.
Måste bara säga att de där jätte banners som dom har i sidan tar upp cirka 40%.... Inte så snyggt direkt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Edvard: Jag använder 0.9.1 också.
Första besöket: annonsinformationen hamnar en halv skärmhöjd ner. Andra visningen(Uppdaterade): annonsinformationen hamnar där den ska vara. Tredje visningen: Som screenshotet. De 15 nästkommande uppdateringarna: Visas som de ska. Orkade inte längre sen, något skummt är det med sidan, men eftersom det inte är konstant så är det mycket svårt att analysera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe jag får väll hammra på F5 ett tag då! så att jag får en screenshot att lägga till samlingen!
Kan det kanske vara så att de glömmer stänga en tag eller liknande?? Edit Fick fram felet men när jag maximerade fönstret för att ta en stor screenshot så hamnade annonstexten där den skulle ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En annan kass grejj är ju att man inte kan välja bilmärket "Koenigsegg"...
ja menar, de måste ju sälja som smör begagnade... =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte alls att när man klickar på en annons så visas den i en "pop-up", sen har dom ju lyckats med en sån otrolig miss som att länkarna till annonser man redan varit inne på har samma färg som övriga annonser vilket inte är allt för praktiskt!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|