FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur i helv.. kan det bli så.. Försök att gå in på www.komis.se och se vad som händer. Den kopplar vidare till en annan butik och denna ägs av min leverantör av webhotell.. Hur kunde detta hänt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilken är din leverantör? dom kanske försöker sno din trafik...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Ja det är www.ambro.se och det är ju de som har den butiken man kommer till... Sånt har aldrig hänt innan, det är inget bra för oss... Jag kan inte få tag på de innan måndag heller. Jag har ju tillgång till ftp och mailen funker, det är ju bara att komis.se prkar inte dit den ska...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
känns som om dom kommer be så hemskt mycket om ursäkt på måndag, sen om det var med avsikt dom gjorde det eller inte kan man ju spekulera i...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle lyfta luren och ringa hem till den tekniska kontakt som finns listad hos nic-se (på ambro.se) och be dem rätta till det hela omedelbums. (Hemnummer står hos eniro)
Sen skulle jag byta hotell... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Ja, jag funderar på att byta hotell om det inte bara var ett fel, men hur skulle det kunna bli så?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IP-based hosting, eller nåt åt det hållet? Verkar uppenbarligen vara ett fel av webhotellet iaf..
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi får för övrigt en hel del spam av Ambro. Verkar ju inte helt seriösa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Vad ska man göra nu, de svarar inte på någon av telefonerna...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Din "dokumentroot" har helt enkelt blitt flyttad, eller så är domänen forwardad.
Det är dom två möjligheter jag ser genom att ha studerat ipnummer och sådant. den webbutiken ligger inte på samma ip som du gör, så den kan inte ha tappat din config heller. Går nog inte att göra så mycket mer än att jaga. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|