FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tittar jag i loggarna med Webalizer ser jag följande för maj
1 2426 99.51% - (Direct Request) 2 6 0.25% h ttp://search.msn.se/results.aspx 3 2 0.08% h ttp://search.live.com/results.aspx Tittar jag i loggarna med min version av Analog ser jag inte statistiken uppbruten per månad men däremot lite mer specificerat hur användarna använt msn-söket - se exempel nedan. Referenser till andra sökmotorer finns inte alls men däremot framgår att enstaka besökare kommer från t.ex. gmail vilket jag antar beror på länkar i mailen. h ttp://search.msn.se/results.aspx?q=www.wn.se Går det att utläsa något om type-in enligt ovan eller måste jag ha ett särskilt verktyg för att analysera loggarna (Excel?). Newbee-frågor men jag blev inte så mycket klokare av att googla. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Det finns inget sätt att se skillnad på en type-in och ett besök via bokmärke. Heller inte om besökare klipper och klistrar in din adress i adressfältet. Detsamma gäller webbläsare som blockerar referer-sidan.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |