Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Utbetalning hos Zanoz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-21, 08:15 #1
Thomsson Thomsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2005
Medlem

Hej Wn!

Jag har under några månaders tid försökt att få en utbetalning från Zanox där jag har några tusenlappar liggandes. Men jag förstår inte varför jag inte får någon utbetalning. Det står så här:

"Transactions overview
Om din förtjänst är större än det lägsta utbetalningsbeloppet som du själv har fastställt, frisläpps utbetalningen alltid i början av en månad i form av ett tillgodohavande. För att ett tillgodohavande ska kunna överföras måste det frisläppas.
För att göra det använder du länken ”Frisläppa” och spara frisläppningen av tillgodohavandet på följande sida.
Sedan kan du titta på tillgodohavandeuppgifterna från ”Visa” och på så sätt bland annat se vilket datum din överföring genomförs.
Här kan du även titta på äldre tillgodohavanden. Ett tillgodohavande med statusen ”Överföra utbetalning till nästkommande månad” frisläpptes inte i tid och accepterades därför inte och kommer att skapas på nytt med följande tillgodohavande."

Problemet är att jag inte har någon länk med "Frisläppa"? Jag har ställt in ett fungerande payment-konto för utbetalning och har en bra bit över minimumkravet.

Jag har självklart försökt att nå Zanox men inte fått något svar, så tänkte bara höra om någon här haft något liknande problem?

Ha de fint!
Thomsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-05-21, 09:49 #2
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Hade också lite klurigt med att få igång utbetalningarna, men det finns en länk du måste klicka på såg jag som frisläpper din utbetalning, rätt onödigt men kolla så du vekrligen klickat på den, annars är mitt hetaste tips att ringa, dem svarar direkt och du blir slussad till deras tekniker, funkade bra för mig... lycka till

Tror du hittar den om du går till Profil > Kontoinformation
Dubbelkolla även så att du frisläpper den valutan du tjänat in via, som sagt, lite drygt system men men..
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-05-21, 11:10 #3
Medlem

Medlem

Problemet är att jag inte har någon "Frisläppa" länk.. :/
Oläst 2007-05-21, 17:05 #4
zanox services avatar
zanox service zanox service är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2005
zanox service zanox service är inte uppkopplad
Medlem
zanox services avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by Thomsson@May 21 2007, 08:15
Hej Wn!

Jag har under några månaders tid försökt att få en utbetalning från Zanox där jag har några tusenlappar liggandes. Men jag förstår inte varför jag inte får någon utbetalning. Det står så här:

"Transactions overview
Om din förtjänst är större än det lägsta utbetalningsbeloppet som du själv har fastställt, frisläpps utbetalningen alltid i början av en månad i form av ett tillgodohavande. För att ett tillgodohavande ska kunna överföras måste det frisläppas.
För att göra det använder du länken ”Frisläppa” och spara frisläppningen av tillgodohavandet på följande sida.
Sedan kan du titta på tillgodohavandeuppgifterna från ”Visa” och på så sätt bland annat se vilket datum din överföring genomförs.
Här kan du även titta på äldre tillgodohavanden. Ett tillgodohavande med statusen ”Överföra utbetalning till nästkommande månad” frisläpptes inte i tid och accepterades därför inte och kommer att skapas på nytt med följande tillgodohavande."

Problemet är att jag inte har någon länk med "Frisläppa"? Jag har ställt in ett fungerande payment-konto för utbetalning och har en bra bit över minimumkravet.

Jag har självklart försökt att nå Zanox men inte fått något svar, så tänkte bara höra om någon här haft något liknande problem?

Ha de fint!
Hej Thomsson

Frisläppa-länken syns bara mellan den 1:a och den 9:e varje månad om ni har mer än 25€ bekräftat på ert konto. Du hittar länken i den lilla rutan på vänster sida där du ser din kontobehållning. När man väljer att frisläppa beloppet under denna period så görs utbetalningen den 30:e samma månad. Då alla utbetalningar sköts från vårt huvudkontor i Tyskland så krävs det förutom kontonummer även korrekt Bic och Iban.

Så om du frisläpper beloppet nästa gång du har tillgång till frisläppa-länken så kommer pengarna att betalas ut samma månad. Om du har några andra problem så tveka inte att höra av dig till oss antingen via mail eller telefon. Vi har telefonsupport dygnet runt så det verkar olyckligt att ni inte lyckats nå oss för detta. Det går även bra att skicka ett PM här på wn.se så återkommer jag så fort som möjligt.

Vänliga hälsningar,
Per

www.zanox.se

Mail: [email protected]
24h/7 affiliate support: 08-232721
Aktuella program SE: Naturpost, Caliber Media, Vattenfall, 112ink mfl.
Senaste internationella program: http://www.zanox.com/program_news/
zanox service är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-05-21, 17:50 #5
Medlem

Medlem

Kan berätta att jag fick hjälp direkt när jag ringde, tack för det! Beröm!
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017