FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Uppslagsverket Wikipedias grundare Jimmy Wales kastar sig in i leken och utmanar nu sökmotorjättarna Google, Windows Live Search och Yahoo. Hans nya projekt heter Search Wikia, skriver DN och Dagens Industri.
![]() KÄLLA: DAGENS PS |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sökresultat baserat på röstning? Låter bra, då ska jag låta alla mina besökare rösta på mina sajter, annars får de inte efterfrågat innehåll.
Kommer säkert fungera bra det där... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dom lyckas ju inte ens vara konsekventa i vilka artiklar de ska godkänna på Wikipedia. Hur ska de klara av att axla den ännu större uppgiften att vara rättvisa i ranking av webbsajter? Känns som det här kommer bli en tjänst som användarna uppskattar men de som driver webbsajter hatar. Å andra sidan har jag inte läst något om hur det är tänkt att fungera än vad som står i artikeln.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad jag ser framför mig är SEO-företag som skaffar små robotar som röstar på deras kunders sidor...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|