FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ngt man inte får missa när man är där?'
Alla tips är tacksamma! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Personliga erfarenheter:
London Eye (inte så häftigt) Madame Tussauds (rekommenderas!) Tower of London (lite oldschool, KOLLA JUVELERNA!!!) Tower Bridge (lite oldschool) Buckingham Palace (träffa drottningen :P) London Zoo (rekommenderas!) Piccadilly Circus (Titta på reklamskyltarna och nynna lite på Pernilla Wahlgrens sång) Båten till Greenwich (ställ om din klocka ![]() London´s Transport Museum (booring) Det jag missade ![]() Abbey Road (ta ett kul foto) The Sherlock Holmes Museum mm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
piccadilly circus är iaf slöseri med tid. Jag fattade inte alls poängen med det där stället.
![]() Sen, om du inte är allmänt intresserad av byggnader etc så kan du skippa att titta på det också. ![]() ![]() London eye testade jag aldrig, för det tenderar att vara en sån djävulsk kö förutsatt att det är någorlunda vettigt väder. Men madame toussauds (orka försöka stava rätt) var makalöst mäktigt bra. Jag trodde aldrig att det var så sweet. Det kan t.ex. se ut såhär (obs: var försiktig med blixten om du ska fota där inne, för alla dockor blir att se blanksvettiga ut.. jag fuckade typ varenda bild) Men de har inte bara dockor, utan det är lite cosmonova över det (även om cosmonova gör sina saker betyyydligt bättre än MT). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har varit där ett antal gånger och som många säger är Madame Tussauds riktigt coolt..
Själv är jag väldigt intresserad av "militär fronten" så jag besökte imperial war museum.. Jäkligt coolt måste jag säga... Sen får du jo inte missa att gå ut och festa, var bland annat på ett coolt ställe som heter tantra.. Inte heller får du missa att dra och checka någon fotboll match i en klassisk london pub! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
London dungeon är med lite småroligt.
|
||