Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webmater/kodare till webbutik sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-04-16, 20:04 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Jag söker en webmaster/kodare till en befintlig webbutik (se min profil). Personen som tidigare skötte om shoppen har slutat och det är därför viktigt att du kan tillträda tjänsten omgående. Arbetsbördan kan variera från månad till månad, men du får själv bestämma vilka tider du vill jobba.

Det är ett krav att du har:
tidigare erfarenheter av e-butiker
grundläggande kunskaper i hur man driftar en server (t ex hur man skapar ett nytt e-postkonto)
mycket goda kunskaper i MySQL
mycket goda kunskaper i PhP
förmågan att självständigt lösa tilldelade uppgifter
ett gediget intresse för webben och allting som hör därtill.

Webbutiken kommer inom det kommande året att göras om från grunden. Funktionaliteten i shoppen kommer att vara den samma, men koden ska skrivas om och denna gång utan frames/ramar. Du kommer själv att få koda om butiken, vilket innebär att du måste ha breda kunskaper i hur en varukorg och andra funktioner bör skrivas.

Om något av följande stämmer in på dig så är det meriterande, men inte ett krav:
Studerande, eller utan fast anställning – arbetsbördan kan variera från månad till månad
Bosat i Stockholm – att kunna träffas är en stor fördel
Har grundläggande kunskaper i sökmotoroptimering – alltid bra att tänka på när man kodar
Har F-skatt – i annat fall får vi betala ut ersättning som lön
Har ett öga för design - eller i alla fall grundläggande kunskaper i photoshop

Skicka ett kortfattat CV samt förslag på timlön till info(snabel-a)passionofsweden . se
Ju mer information du kan ge mig om dina färdigheter och tidigare erfarenheter, desto bättre.

Till att början med kör vi på prov (betalar självfallet även för den tiden). Om det inte funkar så får jag hitta någon annan.

Med vänliga hälsningar
Gustav Åberg
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017