FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag söker en webmaster/kodare till en befintlig webbutik (se min profil). Personen som tidigare skötte om shoppen har slutat och det är därför viktigt att du kan tillträda tjänsten omgående. Arbetsbördan kan variera från månad till månad, men du får själv bestämma vilka tider du vill jobba.
Det är ett krav att du har: tidigare erfarenheter av e-butiker grundläggande kunskaper i hur man driftar en server (t ex hur man skapar ett nytt e-postkonto) mycket goda kunskaper i MySQL mycket goda kunskaper i PhP förmågan att självständigt lösa tilldelade uppgifter ett gediget intresse för webben och allting som hör därtill. Webbutiken kommer inom det kommande året att göras om från grunden. Funktionaliteten i shoppen kommer att vara den samma, men koden ska skrivas om och denna gång utan frames/ramar. Du kommer själv att få koda om butiken, vilket innebär att du måste ha breda kunskaper i hur en varukorg och andra funktioner bör skrivas. Om något av följande stämmer in på dig så är det meriterande, men inte ett krav: Studerande, eller utan fast anställning – arbetsbördan kan variera från månad till månad Bosat i Stockholm – att kunna träffas är en stor fördel Har grundläggande kunskaper i sökmotoroptimering – alltid bra att tänka på när man kodar Har F-skatt – i annat fall får vi betala ut ersättning som lön Har ett öga för design - eller i alla fall grundläggande kunskaper i photoshop Skicka ett kortfattat CV samt förslag på timlön till info(snabel-a)passionofsweden . se Ju mer information du kan ge mig om dina färdigheter och tidigare erfarenheter, desto bättre. Till att början med kör vi på prov (betalar självfallet även för den tiden). Om det inte funkar så får jag hitta någon annan. Med vänliga hälsningar Gustav Åberg |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|