FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick detta nyhetsbrev från Aleborg idag:
Jag har nöjet att idag få introducera en ny medarbetare hos oss på Aleborg. Jonathan Sulo, tidigare verksamhetschef på Loopia och en av eldsjälarna bakom Sveriges största webbhotells- och domännamnsleverantör har börjat som marknadschef hos oss idag. Jonathan har bidragit starkt till Loopias tidigare framgångar och jag ser fram emot ett givande samarbete med honom. Vi delar samma visioner om hur marknaden utvecklas och vilken position vi på Aleborg ska ta. Med Aleborg Solutions som grund kommer vi nu att utföra underverk tillsammans. Vi hälsar Jonathan varmt välkommen i gänget. Vänliga hälsningar Anders Aleborg Aleborg Solutions AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni kan läsa om det på sulos blogg, http://www.sulo.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det ska bli mycket intressant att se hur det påverkar Aleborg.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bara att önska Sulo lycka till på nya jobbet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
önskar också lycka till, jonathan! gammal gustavsbergsbo märkte jag nu genom din blogg
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
är det därför mina sidor på Loopia har mer downtime senaste tiden än innan? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Oj då. Grattis får man väll säga!
Efter att läst bloggen så är jag väldigt förväntansfull på hur Aleborg kan och kommer utvecklas. Lycka till med allt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Anders Aleborg gör bara bra saker. Ibland blir det fel, men till sist blir det bra i alla fall!!
Jag har enbart positivt att säga och jag hänvisar alla mina kunder till Aleborg. Ingen har klagat eller haft övriga invändningar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får tacka så mycket för gratulationerna
![]() |
|||