FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle behöva ha någon som kunde gå igenom min bokföring för förra året och göra bokslut, samt hjälpa till med deklaration. Har tidigare år haft en tjej som hjälpt mig med det, men hon slutade.
Har försökt hitta någon bra i Stockholm men det verkar svårt. Dom flesta vill ta över hela den löpande bokföringen men det vill jag göra själv. Är det någon som har något bra tips? Någon som kanske har någon att rekommendera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Går det inte bra att köpa en bok om bokslut och deklaration? Du har kanske inte tiden. Oftast behöver man hjälp första gången. Har man bra anteckningar och beskrivningar så borde det gå bra i fortsättningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Detta kanske inte intresserar dig och då får du urkäkta mig, men jag tänkte att det kanske finns andra som läser tråden som är intresserade.
Bifogar bild på tid och plats till skatteverkets uppkommande deklarationsinfoträffar. Innehåll
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack Hofvet, jag har nu anmält mig till deklarationsträffen i Stockholm den 29/3. Håller med er, det vore väl fan om man inte skulle klara detta själv.
Dock känns det lite komplicerat att veta att allt är rätt med bokföringen. Tidigare år har jag alltid missat något, skrivet fel kontonummer etc. Man är ju lite rädd att skatteverket skall knacka på dörren och hitta fel i bokföringen. Sedan vill man ju bli bättre och bättre på detta så lite hjälp skulle sitta fint. Man kanske skulle gå en kurs där också. Någon som har tips? Använder SPCS, är deras kurser något att ha? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|