FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte bara tipsa om att sista-minuten till Goa just nu kostar mindre än 2000 kronror!
Jag hittade resan via ticket.se, men det är apollo som arrangerar den. Det är två veckor, med hotell första natten, för 1948 kronor per person. Hotell i Goa får man för 20-100 kronor per natt. För att resa till Indien behöver man ett visum, det kostar 440 kronor att skaffa, och det går över dagen om man är i stockholm. Man måste skriva ut ansökan från http://www.indianembassy.se/visa/visaappl.pdf samt fylla i den och gå till Indiska ambassaden med pengarna i kontanter. Om man är där tidigt (Öppet mellan 9 och 12) så kan man hämta visumet redan samma dag. Flyget går från sthlm kl 20.45 imorgon måndag, det var så himla billigt att jag var tvungen att köpa biljett, så imorgon bär det av till Goa i 2 veckor! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hoppas du svimmar i värmen.
Hehe...bara lite avundsjuk...ha det gott...önskar jag hade ett par veckor...var ett par år sedan jag var i Goa senast och jag saknar stället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
32 grader varmt är perfekt. Sist jag var nere i Indien var det strax över 50 innåt land, det var jobbigt.
Men Goa såhär års är perfekt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ruskigt avundsjuk på dig fabian, jag åker om jag hittar nån polare som är villig att följa med !
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Häftigt! Kul att bara kunna sticka iväg sådär i en handvändning. Skulle vara fint med lite värme nu faktiskt, men förhoppningsvis är den på gång här hemma också...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
FAN att jag har viktigt i skolan dessa två kommande veckor. Hade ju vart så givet annars! Åh, nu börjar jag gråta av avundsjuka och ångest.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Sjukt sugen på att åka.
Ingen som surfat förbi där tidigare och är lika sugen? Bara höra av sig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
Fan vad skönt, om 1.5 timma skall jag sätta mig på tåget till Stockholm, träffa en kompis en sväng och sedan sticka utt till flygplatsen. Skall bli grymt skönt. Har nästan inte hunnit fatta det själv, bokade ju biljetten i förrgår... huh ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Fan vad nice, nu sitter jag på arlanda och väntar på planet!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ditt svin =)
Längtar tills jag själv kommer ner. Ha det så trevligt Fabian! //Andreas |