FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Validating
|
Jag har lekt lite med phpbb -forum nu ett tag och är "nästan" nöjd med resultaten...
Feedback, förslag och allt annat är välkommet!!! www.powergambler.net/keskustelu www.pokerlife.se Använder Xara för att ändra på "knapparna" spec. på pokerlife.se typ "post reply" osv. Vad tycks? Feedback och tips/trix är välkommet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Validating
|
Nu då...Förlåt, fredag och allt, u know
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Saknar en snygg header på båda.
Sen tycker jag sidorna är rätt dunkla, alltså lite väl mörka, inte något man vill ha om man ska sitta på ett forum en längre tid... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker världskartan som följer med ner när man scrollar är otroligt störande. Sen antar jag att den inte har något större syfte heller.. Annars lycka till med forumet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser ut som om någon spottat på skärmen när man scrollar.
Förutom världskartan var det ett helt ok forum, vore kul med någon bild/header som har med forumets tema att göra. Lite väl trist och standard just nu designmässigt. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen av sidorna funkar för mig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Validating
|
Jaa, kartan var inget vidare kan jag själv medge,,, Provade med en Gif animation, den var faktiskt ganska rolig att se på men den blir man också trött av...Men kommer säkert att använda något roligt, för en dag typ, om det är högtid kanske...
Heatern ska jag fixa dit och fixa till en snygg meny, jag var rätt så nöjd med färgvalet på pokerlife -sidan och att knapparna "new topic" och "reply" i samma nyans.... Slänger in en rad eller två här igen, när jag kommer åt servern och uppdaterar sidorna (den e nere nu) ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|