FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
"Köp- och säljsajten Blocket är den senaste i en lång rad av nätaktörer som startar en funktion för uppladding av videoklipp."
Källa: http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...?version=103059
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha, vilken annons! Låter så oseriöst så det är otroligt!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tror faktiskt inte det komer bli en hitt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
annonsen var ju lite kul iaf
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hahaha, klockren annons
![]() Själva konceptet tror jag absolut på! En kombination av en filmsnutt och några bilder skulle vara perfekt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror de är inne på helt rätt spår. Så länge det är valfritt så kan "rätt" användare använda det. Dvs de som är beredda på att lägga lite tid.
Tänk er själva, husvagnsförsäljning med videokamera "och här har jag bajsat hela vägen mellan berlin och insbruck tre år i rad". Eller varför inte "på den här gungan fixade vi nisses första hjärnskakning, en i raden av många". Bra koncept, synd att det var så "dyrt", 20:- är nog en rätt hög tröskel för många som bara vill bli av med något fort. Kostar ju inte direkt något för blocket att låta deras användare utnyttja tjänsten. Det är väl så man tjänar pengar antar jag :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja, varför inte? Kostade dom inte ett skvatt säkert och drar in en hel del extra kan jag tänka mig.
Vad återstår nu att visas? Någon råkar ladda upp en porrfilm istället för sin lilla video på sin husvagn? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror helt klart det är vettigt, 20-50 spänn är ju inte så farligt när man säljer dyrare prylar, t ex bostäder, bilar, motorcyklar, båtar etc.. då kan man snabbt få bort oseriösa köpare som bara vill titta & samtidigt erbjuda ett mervärde till de seriösa köparna som kan få mer ingående information utan att besöka säljaren..
![]() |
Svara |
|
|