FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
www.kristibrud.se säljes till högstbjudande
Ett namn med många träffar och med potential ju mer detta skrivs om i Media. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Känns lite som om hela "knutby-affären" är på väg att dö ut...
och det lär väl knappast finnas någon med ekonomiskt intresse i den trafiken som kommer till sidan heller.... kanske någon bokhandel eller dylikt som säljer religionsböcker eller nåt... men frågan är om någon vill bli förknippad med allt som hände i knutby... Vill passa på att tipsa andra fiskeintresserade här på forumet om fyrvapplingen.nu mycket trevlig fiskecamp med put&take som ligger strax ovanför knutby ca 1,5 timmes bilfärd norr om Stockholm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att den är rätt bra..
Gör en skönhetstävling.. typ som snyggast.. man får skicka in bild på sig själv, vinnaren blir korad "Kristi brud" .. går säkert att få ut i media om det sköts rätt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det det var faktiskt en ganska rolig idé. tack för den
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu fattar jag inte vad som var roligt... Kristi brud är en bild på församlingen eller kyrkan.
Tyvärr så är det oftast brist på information och allmänbildning som ställer till det för en, precis som i knutby... och även för dig om du nu går på den roliga "idén". Upp 19:7 "Låt oss vara glada och jubla och ge honom vår hyllning. Ty tiden har kommit för Lammets bröllop, och hans brud har gjort sig redo". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kristi brud är även benämning på de nunnor som "gifter sig" med Jesus. Jag tycker inte att ni ska bortse från den köpkraft som finns hos personer med en kristen värdegrund (ja, jag talar av egen erfarenhet), och att domännamnet skulle kunna användas till bättre saker än en skönhetstävling.
Har du kvar domänen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|