FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
keyword scraper http://www.youtube.com/watch?v=k3zVFwr3W8E
dynamic pages http://www.youtube.com/watch?v=oxwMWmtVRB0 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skämtar du? Det här är i princip bland det värsta du kan göra som hatad seo-skojare. Det är helt obegripligt att du ens har skapat den här tråden på WN.
Ägna dig åt något som ger mer konstruktiv information till besökaren istället. ![]() Edit: För att undvika missförstånd i mitt inlägg. seo är i sig inte fel, men det han visar är spam, inte seo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Information skall vara fri..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Försvinn och ta skräpet med dig..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite komiskt att killen i videon använder nyckelordet "spam" väldigt frekvent som ett exempel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Read Only
|
Som jag sagt tidigare all information måste få vara fri.Kan inte förstå att folk blir som gammla tanter när dom ser en film om black hat ..
Vad är Black hat ? Jag väljer att använda J...im Westergrens citatet .. Rent allmänt kan man nog säga att white hat följer Googles riktlinjer medans black hat inte gör det. Så inget stort brott att ge kunskap och iformation om olika Black Hat tekniker .Tror det finns ett intrese även här på WN |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Problemet är att de flesta som bedriver seriösa webbplatser ogillar scrapers. Konkurrens är bra. Men förbannat irriterande när det enda konkurrenten gör är att sno ens eget innehåll.
Säg att alla webmasters skulle gå över till att göra scrapersidor. Hur kul skulle webben bli då? Scrapers av scrapers. Edit: Apropå Filips post. Det känns nästan som att killen som har gjort de där filmerna egentligen är emot scrapers. Men att han har någon slags flummig agenda för att motverka det genom filmerna. Typ, lära alla 14-åringar att göra scrapers så att Google blir tvungen att ta till krafttag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|