FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare,
Finns ju rätt många tekniska människor här på forumet som håller på med det enna och det andra vad jag vet. Nu är det så att jag sökt och googlat efter ställen där jag kan låsa upp min mobil snabbt, billigt och enkelt osv. Det bästa hade varit om jag kunde få den upplåst direkt genom att gå till en butik eller något men har inte hittat någon i närheten som gör det jag vill. Jag har en Sony Ericsson K610i som är bunden till tele2/comviq men jag skulle vilja ha den upplåst och gärna unbrandad så jag kan köra med mitt gamla Tre abonnemang och vanliga nummer istället för det nya som följde med telefonen. Dom flesta ställen jag hittat tar allt från 500-700 kr för att låsa upp telefonen vilket känns lite saftigt men kan tänka mig betala det om det är ända utvägen så att säga. Någon som vet några ställen som kan låsa upp den här modellen och är snabba ifall jag behöver skicka in den? Jag bor själv i Trollhättan så om det finns något i närheten så skulle det vara perfekt. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
trycktill.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag låste upp min T610 hos gsmteknik.se's ombud i stockholm.
Det kostade 200-300kr inkl unbranding och uppdatering till senaste firmware men det var ju några år sen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|