FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sitter här nu och funderar vad som hände med BBB.
Min connection till en av mina serverar på en BBB lina stendog, lika så deras hemsida stendog. Och kolla man på irc så stendog nästan alla som satt på BBB hostar, är det någon som har information om vad som hände®? Det dog ~02:50 och nu är klockan 03:33 och det är fortfarande ingen connection. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det pajade för mig med runt 2 tiden och nu är kl snart 6 och min uppkoppling är fortfarande död... Ingen info om detta på deras sajt... Illa....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen info låter precis som BBB. De är dåliga på att ge sina kunder det! Har bytt deras IP telefon mot ett annat företag, då BBB var kassa!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Japp, BBB:s iptelefoni suger. Däremot har min internetuppkoppling fungerat utmärkt de senaste två åren. Tyvärr är den på tok för dyr så jag hoppas att vi kan slänga ut BBB och få in stadsnät istället.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nätproblem 2007-02-19 06:20
Störning av nätaccess. Störning av nätaccess. Just nu har vi en driftstörning i ditt område. Det medför att våra tjänster för närvarande inte fungerar. Vi jobbar på att åtgärda problemet så snabbt som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt tvärdog med kring 2.. skönt så man kom isäng
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja dom verkar ju fortfarande ha problem.
Men det som var mest skrämande, att hela deras system dog. Villsaga hemsida, mail och allt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Ang B2:
Är inget ovanligt att dom brukar sabba något längre stunder i stora områden och till och med stora delar av landet. Söndgar på natten när normala planjobb/service fönster som normalt flertal ISP har. Sedan jobbar B2 mycket nu med att slå ihop B2 nät med Telenor, även alla nät/routning ska slås ihop med Telenors AS. Detta är dock inget som dom gått ut med officelt ännu vad jag vet. Men i deras av sverige har dom redan börjat. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|