FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sitter och försöker komma åt deras domänhantering men får upp en 404 sida hela tiden, ngn som har info om
vad som händer?? Är det bara ren överbelastning eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
OOOPS missade jag visst.. trodde det var 09.00 som gällde
*går och skäms lite i en minut* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Öppen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ganska nice, jag gillar utseendet å så. Dock är det lite jobbigt att man måste skriva in ett lösenord för varje domän man vill importera. Dock fick jag detta meddelande en gång:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Noen som får logget seg inn?
Jeg forsøker å begjære passord her Begär inloggningsuppgifter > Utan kundnummer men får ikke e-postene tilsendt selv om jeg får denne meldingen: Vi har nu skickat ett e-postmeddelande med vidare instruktioner om hur du bekräftar utskick av nya inloggningsuppgifter. Meddelandet har skickats till den e-postadress som gäller för ditt konto. central |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
*raderat*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
För de stackare som inte kan hitta sitt kundnummer och inte har tillgång till tidigare fakturor, hur ska de bära sig åt för att hitta sitt kundnummer?
Edit: Hittade det, vilken drummel jag är. Såg inte att man kunde klicka på domänhanteraren -> Begär inloggningsuppgifter, sedan en submeny som det står "Utan kundnummer" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Gå till domanhanteraren.iis.se Klicka på fliken "Begär inloggningsuppgifter" Fyll i kundnumret om du har det Klicka annars på "Utan kundnummer" och fyll i domännamn samt den e-postadress som är kopplad till kontot Klicka på "Skicka" Ett meddelande skickas nu till kontots e-postadress med ytterligare instruktioner Tar lite tid innan mailet kommer, 3-4 minuter tog det för mej.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |